Модуль 3
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні
дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань
проекту, визначати конкретні знання та вміння учнів і їх спосіб
подання та представлення. Кожен учитель ставить перед собою завдання
розвивати навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням
навчального матеріалу. Проте учні, можливо, не вважають, що такі знання
та вміння потрібні їм у житті, особливо тоді, коли вони вивчають усі
навчальні предмети окремо, де знання з різних предметів явно не
пов’язані між собою. Учителі, які використовують дослідницьку діяльність
у навчальних проектах, зазвичай надихають учнів на постановку запитань,
планування та проведення експериментів і спостережень та осмислення
отриманих результатів. Для навчального дослідження немає чіткого
однозначного визначення. Навіть у межах одного класу дослідницька
діяльність може значно відрізнятися - від структурованої і керованої
вчителем до більш відкритої, що спрямовується навчальними та
пізнавальними інтересами самих учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар